موسسه فرهنگی هنری صبا وبیناری تخصصی با موضوع: هنر، برندینگ، سواد رسانه ای و ارتباطات عصر دیجیتال برای علاقهمندان برگزار میکند.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی، هنری، پژوهشی صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- این وبینار که توسط محمد بهشتیان کارشناس هنری و چهره نام آور حوزه صنعت، بازاریابی و برندینگ، روز سه شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۶ در تالار طبقه سوم فرهنگستان هنر(سالن گلستان هنر) بصورت حضوری و مجازی برای علاقمندان (شامل هنرمندان حرفه ای و نیمه حرفه ای در همه گرایشها و حوزه ها) برگزار می شود، شامل این سرفصلها و محورها خواهد بود:
۱_ آشنایی با روندها و تحولات عصر دیجیتال و تاثیرات آن بر زندگی و کسب و کار هنرمندان
۲_ شیوه ها و راهکارهای معرفی هنرمندان بر اساس تغییراتی که در جهان ارتباطات شکل می گیرد
۳_ آشنایی با مفاهیم دنیای ارتباطات و برندسازی شخصی
۴_ آشنایی با رسانه و مبانی سواد رسانه ای
۵_ شیوه های تصمیم گیری و توسعه فعالیت ها در دنیای دیجیتال برای معرفی هنرمند
۶_ ایجاد ارزش و تعیین استراتژی برای خلق یک برند شخصی
۷_ شیوههای ساخت و تولید محتوا بر اساس ارزشهایی که برای یک برند شخصی درنظر گرفته شده و طراحی شده است.
گفتنی است محمد بهشتیان از کارآفرینان شناخته شده و برجسته کشورمان در سالهای اخیر، دارای کارشناسی ارتباط تصویری (گرافیک) و همچنین کارشناس IMC(ارتباطات یکپارچه بازاریابی) با گرایش مدیریت بازاریابی بوده و در حوزه تخصصی بازاریابی و برند، سوابقی چون: طراح رستورانهای زنجیرهای شیلا، نمایندگی جیکل فرانسه، مدیریت هولدینگ بان (خیلیسبز)، مدیریت شرکت تایماز (نماینده انحصاری فیلیپس)، پایهگذاری گروه ارتباطات بازاریابی اسفرجانی و همکاران، گروه مشاوران توسعه کسب وکار آوانو، و... و بیش از ۱۰ سال همکاری در حوزه ارتباطات بازاریابی در صنایع و بازارهای مختلف در ایران را در کارنامه دارد.
علاقهمندان میتوانند جهت حضور در این نشست به نشانی خیابان ولیعصر ،نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲ فرهنگستان هنر طبقه سوم ،سالن گلستان هنر مراجعه و یا از طریق پیوند مجازی: https://b2n.ir/q05752 در این وبینار شرکت نمایند.
|