آرم فرهنگستان هنر
اخبار > کتاب «مجموعه مقالات هم‌اندیشی هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» منتشر شد


کتاب «مجموعه مقالات هم‌اندیشی هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» منتشر شد

 

کتاب «مجموعه مقالات هم‌اندیشی هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» توسط انتشارات پژوهشکده هنر در 204 صفحه به چاپ رسید.

به گزارش روابط‌ عمومی پژوهشکده هنر فرهنگستان ‌هنر، انتشارات این پژوهشکده کتاب «مجموعه مقالات هم‌اندیشی هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» را منتشر کرد.

در این کتاب آمده است: آنچه امروزه برای متخصصان ارتباطات و حوزه مطالعات رسانه‌ای بسیار مهم و حیاتی است اهمیت پدیده کروناویروس به عنوان یک اصل بنیادی در تغییر سبک زندگی انسان معاصر است، به گونه‌ای که می‌تواند صدر بسیاری از جریان‌های اطلاعاتی، تخصصی، علمی و پژوهشی رسانه‌های دنیا باشد. به عبارتی، این همه‌گیری آسیب‌زا روی همه مناسبت‌های جهانی، به‌ویژه رسانه‌های ارتباطی، تأثیری شگرف داشته که می‌توان گفت حوزه ارتباطات و رسانه‌ها را به دو بخش پیش و پس از کرونا تقسیم کرده است، و باید اذعان کرد که بستر اغلب رسانه‌ها، پس از این همه‌گیری با پیش از آن بسیار متفاوت است. در این مجموعه با مقاله‌ها و نوشتارهایی آشنا می‌شوید که این پدیده همه‌گیر را از دیدگاه و بینش‌های کمّی و کیفی به واکاوی و وارسی گذاشته است.

کتاب حاضر شامل مقالات مختلفی بدین شرح است:

-مقدمه دبیر علمی / غلامرضا آذری

ـ نقش تحول‌ساز رسانه‌های جمعی شبکه‌های اجتماعی در دوره اپیدمی کرونا درجامعه /نصرالله جهانگرد

ـ بررسی تأثیرکرونا در هنرـ صنعت ـ رسانه بازی‌های رایانه‌ای/  بهروزمینایی

ـ تحول در آموزش دانشگاهی مبتنی بررسانه‌های دیجیتال درعصرکرونا/  یونس سخاوت

ـ استفاده از ظرفیت‌های انیمیشن برای آگاهی‌بخشی جامعه،در ایام کرونا /سیدعلیرضاگلپایگانی

ـ تأثیر طنز در آموزش مجازی هنربرای کودکان دردوران همه‌گیری کرونا/  ساراوالانیا

ـ تحلیل ظرفیت‌های اینستاگرام درتوسعۀ بازارآثار هنری دردوران محدودیت‌های ناشی از همه گیری کوویدـ19/ پرنازگودرزپروری

ـ مشکلات آموزش مجازی درمدارس: ناشی ازپاندمی کرونا/ ساراعابدینی

ـ نقش هنرمندان درآگاهی‌سازی اجتماعی؛تطبیق دو دورۀ آنالوگ و دیجیتال/ عسل ناجیان

ـ تأثیر شیوع جهانی کوویدـ 19 براستفاده هنرمندان ایرانی از اینستاگرام؛مطالعه موردی صفحه «دست‌سازه‌های شینا»/ نفیسه لاله

ـ نقش فناوری‌های ارتباطی درسلامت فردی عصرکرونا/ نسرین سیدابوالقاسم خان

«هم‌اندیشی هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» به همت پژوهشکده هنر و گروه تخصصی چندرسانه‌ای فرهنگستان هنر و با دبیری علمی غلامرضا آذری در بهار سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند به روش‌های زیر اقدام کنند:

خرید حضوری: تهران. خیابان ولیعصر. بالاتر از تقاطع امام خمینی. نبش کوچه حسن سخنور. شماره ۲۹.

خرید غیرحضوری:

سفارش از طریق تارنمای پژوهشکده به نشانی  https://aria.honar.ac.ir/

سفارش تلفنی ۹۲-۶۶۹۵۶۱۹۰-۰۲۱ داخلی ۱۲۱

 

 
 
 

زمان انتشار: دوشنبه ٣٠ آبان ١٤٠١ - ١٤:١٢ | نسخه چاپي

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




اخبار
;